Zaznacz stronę

Gdy w latach 90-tych pojawił się w Polsce internet nikt nie spodziewał się, że po niespełna 30 latach swojego funkcjonowania wygeneruje tak niezliczone narzędzia i metody reklamy przedsiębiorstw. Dzisiaj słowo reklama w tym kontekście nabiera zupełnie innego znaczenia i można odnieść wrażenie, że objawia się nam jako nowa forma sztucznej inteligencji. „Reklama” dzisiaj wie, co, gdzie i komu zaoferować. Już nie tylko w sposób aktywny, nieco narzucający się, ale także w sposób pasywny, z którego jesteś zadowolony „O!, jak dobrze, że to się pojawia bo właśnie o tym myślałem”. Zależnie od skali przedsiębiorstwa korzystamy w różnym stopniu z nowych możliwości, bo cały czas w przekonaniu wielu stare, dziś już archaiczne formy docierania do klientów wydają się skuteczne, tylko dlatego, że ogarniamy je, że są namacalne i złudnie tańsze. Na całe szczęście stajemy się jednocześnie coraz bardziej świadomi wartości Contentu.

Treść ma wartość
Wychodzimy ze świata, w którym internet przyjmował każdą informację i ciężko było znaleźć wartościowe dla nas treści. Dzisiaj CONTENT zaczyna królować, zamiast kolorowiastych, wzorzystych stron pojawiają się te w stonowanej kolorystyce, często białej, które koncentrują swoją strukturę i treść na KLIENCIE – jego ścieżce potrzeb i oczekiwań. Nie bez kozery w internecie pojawiają sie tysiące haseł ” Jak zostać UX Designerem?”, „Czym jest projektowanie UX”, „Co to jest UX”, „Podstawy UX” itd. – bo dzisiaj to niezwykle ważny kierunek działań reklamowych. Niezależnie, od wielkości Twojego przedsiębiorstwa musisz o tym pamiętać.